Георги Ненов е вторият гост-лектор в Digital Indie lab
08.04.2021GenerationArt: Вилиан Гешев
12.04.2021Биляна Славейкова е третият гост-лектор, който ще бъде част от Digital Indie Lab
Повече за Digital Indie Lab може да откриете тук.
Биляна Славейкова казва, че е журналист по образование и мултиплатформен създател на съдържание... по стечение на обстоятелствата.
Работи като редактор (минава по стълбицата от стажант до главен редактор) в списания близо шест години, когато забелязва комуникационния гап, който съществува между PR хората/брандовете и журналистите. С идеята да направи тази връзка функционална - PR-ите да имат смислената си информация публикувана, а журналистите да получат вълнуващата история, която търсят (win-win ситуация) - заедно с приятел стартира малка PR агенция, на която първи клиенти се оказват ЪПСУРТ.
Впоследствие нещата така се завъртат, че маркетинг ентусиазмът ѝ се оказва на място в тех средите, а пък тя географски минава през 10 държави по света за година, за да се окаже дългосрочно базира в Лондон, UK. В процеса Биляна решава да продължи да създава съдържание, но този път не за чужди медии, а за себе си. Възползвайки се от възможността “сам да си си медия” към момента има собствен блог и подкаст под името GIRLS WE ARE, a Instagram акаунтът ѝ е с близо 22 хиляди последователи и съдържание, интересно както за читателите ѝ, така и привлекателно за компании, с които има дългосрочно обвързване като Samsung, Bioderma, Answear, Fashion Days, Biologique Recherche, Tresemme и други. Казва, че има два типа профили онлайн - такива, които имат последователи и други, които имат воайори - ако гоните да създавате съдържание, което да ви причисли към първите, може да почерпите идеи как да го направите в рамките на срещата с нея.
Биляна също така е коктейлен ентусиаст и на шега започва да организира коктейлни класове под името Disaster to Master. В тях любители се учат от професионалисти в миксологията как да балансират вкусовете и да приготвят добри напитки дори в домашни условия. Пре-пандемично билетите за събитията се разпродават за минути, като към момента проектът е на пауза и нетърпеливо изчаква докато е безопасно класовете да започнат да се случват отново на живо.
Повече за Digital Indie Lab може да откриете тук.