Политика за конфиденциалност

Общи условия
октомври 17, 2017
Фондациите ГЛАС и „Сингъл Степ“ в партньорство за Work It OUT
октомври 20, 2017

Политика за конфиденциалност

„Сингъл Степ“ се отнася изключително сериозно към конфиденциалността и всички служители и доброволци работят за строга политика на поверителност. Нищо, което казвате на доброволец или фасилитатор в група за взаимопомощ, няма да излезе извън услугите на „Сингъл Степ“, освен ако няма истинска причина да се смята, че може да сте изложени на риск, че вие можете да бъдете рискови за другите или че малолетен или уязвим възрастен може да е изложен на риск.

При тези обстоятелства супервайзърът на „Сингъл Степ“ ще бъде информиран за съответните данни и може да се наложи да се свърже с лица и институции извън организацията. В повечето случаи ще бъдете предварително информирани за това кой е бил свързан и защо, и кой е включен в този процес, когато е възможно.

Бъдете сигурни, че това ще се случва само при изключителни обстоятелства, при които съществува потенциален риск за човека или за други лица и / или когато това се изисква от закона.

Ако смятате, че вашата конфиденциалност не е била спазена или ако има друг аспект на услугата, от който сте недоволни, моля, погледнете по-долу описанието на възможността за изпращане на оплакване и ни уведомете за проблема възможно най-скоро. Ние приемаме всякаква обратна връзка като конструктивна и ще действаме винаги, когато е възможно, за да гарантираме разрешаването на всякакви въпроси и / или да предотвратим появата на подобни проблеми в бъдеще.

Изпращане на оплакване

Услугите за подкрепа на „Сингъл Степ“ работят в съответствие с ясно установени професионални политики и практики. Ако някой иска да изпрати оплакване относно услуга, получена от „Сингъл Степ“, може да следва следната процедура:

Всички потребители на услугите за подкрепа на „Сингъл Степ“, включително потребители на чата и участници в групи за взаимопомощ, които желаят да изпратят оплакване относно получената от тях услуга, се насърчават на първо място да отправят оплакването си директно към обслужващия онлайн чата/телефонната линия за подкрепа на „Сингъл Степ“. Ако това се окаже незадоволително или ако не се чувстват комфортно да се обърнат директно към лицето, те трябва да изпратят оплакването си до супервайзъра на „Сингъл Степ“ по имейл на anna@singlestep.bg.

Ако това е незадоволително, могат да се свържете с изпълнителния директор на „Сингъл Степ“ на nikoleta@singlestep.bg.

Всички оплаквания ще бъдат разглеждани в строго поверителни условия.